Goedemiddag blogsters,
Bedankt voor jullie leuke berichtjes op mijn vrolijke sneeuwpop, hij is ook erg grappig, al zeg ik het zelf!
Vandaag weer een kaartje met een ingekleurde digi, deze keer van Bugaboo, 'Brat Flower Sitter'. Ik had van het weekend deze leuke mal Happy Birthday van Noor!Design (6002/0923) gekocht en heb 'm gelijk gebruikt. Verder lekker vrolijk gemaakt met het streepjes - en stipjes papier van MD Fresh Flowers PB7045. Bloemen en blaadjes zijn ook van MD. Eventjes wat anders na alle Kerst- en winterse kaartjes.
Deze kaart stuur ik naar:
Happy little stampers: use dies
Anma Creatief: stippen en strepen
catchthebugblog/8th-birthday: bold and bright
Eventjes kort een boodschap doen en dan lekker mijn kamertje in met een kop thee en aan de freubel. Daar is het toch ook echt weer voor, toch? Hoop jullie snel weer te zien, een fijne dag! Groetjes Ela
Posts tonen met het label Noor! Design. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Noor! Design. Alle posts tonen
woensdag 17 januari 2018
dinsdag 18 juli 2017
At the beach
Hallo dames,
De vakantie is inmiddels aangebroken, dus weer een toepasselijke strandkaart van mij maar dan weer heel anders.
Materialen: mal Noor! Design 6002/0537, vuurtoren en meeuw 6002/0418. DP Studiolight, zeester MD LR0232 en tekststempel is ook van MD Project NL. Het plaatje is van Gerda's hobbyshop GH3290.
Met deze kaart wil ik nog meedoen bij:
anmacreatief/zomer
de-egel/zeedieren
2sistersontheblog/strand
cardsandscrap/inspiratiefoto
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Groetjes Ela
De vakantie is inmiddels aangebroken, dus weer een toepasselijke strandkaart van mij maar dan weer heel anders.
Materialen: mal Noor! Design 6002/0537, vuurtoren en meeuw 6002/0418. DP Studiolight, zeester MD LR0232 en tekststempel is ook van MD Project NL. Het plaatje is van Gerda's hobbyshop GH3290.
Met deze kaart wil ik nog meedoen bij:
anmacreatief/zomer
de-egel/zeedieren
2sistersontheblog/strand
cardsandscrap/inspiratiefoto
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Groetjes Ela
zondag 30 april 2017
Mannenkaart
Hey, daar ben ik nog een keer! Ik wilde nog zo graag eens meedoen met de schets bij Noor Design en dat kan nog net volgens mij. Ik heb een mannenkaart gemaakt.
De witte achtergrond heb ik zelf gemaakt met een maskingstencil van Dutch Doobadoo, moet er nog wel een beetje handigheid in krijgen. Verder producten van Studio Light gebruikt en natuurlijk de mal 6002/0537 van Noor! Design. Deze gaat dus snel naar:
noortje-design/sketch-challenge-12
Ben benieuwd wat jullie er van vinden! Groetjes Ela
noortje-design/sketch-challenge-12
Ben benieuwd wat jullie er van vinden! Groetjes Ela
zaterdag 4 maart 2017
Bloemen, vlinders en vogels
Hoi allemaal,
Leuk, jullie reacties op mijn liftkaart! Deze keer heb ik weer eens een vintagekaart gemaakt, dat is ook lang geleden. Ik merk dat het me iets meer moeite kost maar toch leuk om te doen. De foto's zijn laat in de middag gemaakt dus niet al te best, maar hopelijk goed genoeg.
Leuk, jullie reacties op mijn liftkaart! Deze keer heb ik weer eens een vintagekaart gemaakt, dat is ook lang geleden. Ik merk dat het me iets meer moeite kost maar toch leuk om te doen. De foto's zijn laat in de middag gemaakt dus niet al te best, maar hopelijk goed genoeg.
Plaatjes uit het mini vintageboekje en van Marianne Design gecombineerd met allerlei mallen van MD en Noor! Design. De vlindersachtergrond is een stencil van Dutch doobadoo. Het dubbelzijdig DP is van Maja. Verder nog wat vlinders en houten veertjes geplakt.
En zo is ie open
Met deze kaart doe ik mee bij
Ik lees jullie reacties weer graag en wens jullie een fijn (knutsel)weekend verder!! Groetjes Ela
maandag 30 januari 2017
Vintage notes
Hoi blogsters,
Het gaat gelukkig weer iets beter met mij, niet geveld door de griep, wel kriebelhoestbuien vanuit de tenen, poeh! Vermoeiend zeg, heb dan ook, ondanks al mijn plannen, weinig gedaan dit weekend. Zelfs geen inspiratie voor het freubelen dus ben ik met twee MDF pakketjes van de Action aan de slag gegaan die ik nog had liggen. Komen die ook eens aan bod! Dit is er een van:
Er zitten heel veel spulletjes bij maar ik heb er mijn eigen draai aan gegeven met lint, pareltjes, bloemen en het gebruik van stansmallen. Ik vind het wel leuk geworden! Met dit notitiebord doe ik mee bij:
hobbyvision/bingo: roze, bloemen, lint
knutselsenkadootjes/vintage, shabby chic
webshop-anmacreatief/gebruik steentjes
Wat vinden jullie ervan? Kan het ermee door voor een 'kant en klaar' pakketje? Binnenkort zal ik jullie de andere laten zien. Fijne avond en groetjes! Ela
Het gaat gelukkig weer iets beter met mij, niet geveld door de griep, wel kriebelhoestbuien vanuit de tenen, poeh! Vermoeiend zeg, heb dan ook, ondanks al mijn plannen, weinig gedaan dit weekend. Zelfs geen inspiratie voor het freubelen dus ben ik met twee MDF pakketjes van de Action aan de slag gegaan die ik nog had liggen. Komen die ook eens aan bod! Dit is er een van:
Er zitten heel veel spulletjes bij maar ik heb er mijn eigen draai aan gegeven met lint, pareltjes, bloemen en het gebruik van stansmallen. Ik vind het wel leuk geworden! Met dit notitiebord doe ik mee bij:
hobbyvision/bingo: roze, bloemen, lint
knutselsenkadootjes/vintage, shabby chic
webshop-anmacreatief/gebruik steentjes
Wat vinden jullie ervan? Kan het ermee door voor een 'kant en klaar' pakketje? Binnenkort zal ik jullie de andere laten zien. Fijne avond en groetjes! Ela
donderdag 27 oktober 2016
I wish you a merry Christmas!
Hallo dames,
Odette, leuk dat je me volgt en ik heb nog een volger er bij maar kan niet achterhalen wie het is! Sorry daarvoor, ik noem je graag, misschien wil je nog even een berichtje achterlaten?
Inmiddels ben ik stiekem toch aan de kerstkaarten begonnen. Komt natuurlijk ook omdat dat bij veel challengeblogs gevraagd wordt. Deze kerstkaart is eens in een andere kleur namelijk roze (de challenge bij WLVC):
Het roze geblokte papier is van Marianne Design van een tijdje terug. Verder mallen gebruikt van Noor! Design (6002/0327, 6002/2036, 6002/0537, 6002/2048, 6002/2035). Marianne Design kerstboom en kerstballetjes COL1363 en COL1330 en plaatje heb ik van WLVC blog. Deze stuur ik naar: wlvc/roze kerstkaart
Er volgen er binnenkort meer, dus tot snel! Groetjes Ela
Odette, leuk dat je me volgt en ik heb nog een volger er bij maar kan niet achterhalen wie het is! Sorry daarvoor, ik noem je graag, misschien wil je nog even een berichtje achterlaten?
Inmiddels ben ik stiekem toch aan de kerstkaarten begonnen. Komt natuurlijk ook omdat dat bij veel challengeblogs gevraagd wordt. Deze kerstkaart is eens in een andere kleur namelijk roze (de challenge bij WLVC):
Het roze geblokte papier is van Marianne Design van een tijdje terug. Verder mallen gebruikt van Noor! Design (6002/0327, 6002/2036, 6002/0537, 6002/2048, 6002/2035). Marianne Design kerstboom en kerstballetjes COL1363 en COL1330 en plaatje heb ik van WLVC blog. Deze stuur ik naar: wlvc/roze kerstkaart
Er volgen er binnenkort meer, dus tot snel! Groetjes Ela
zondag 25 september 2016
Card in a box: Yes!
Hallo allemaal,
Leuk weer van jullie te horen, bedankt voor de berichtjes op mijn vorige post.
Een kaartje bij de laatste zomerdag van dit jaar, het was toch nog even genieten vandaag. Dus deze strandkaart past daar nog wel bij in plaats van alle winterse kaartjes die al volop voorbij komen. En jawel, mijn eerste Card in a box, dat werd tijd!!
Het was een werkje maar ik ben zeer tevreden over het resultaat. Dit heb ik gebruikt:
Papier StudioLight, vuurtoren en meeuw Noor! Design, anker, schelp, gras en tekststempel Marianne Design. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Met deze kaart doe ik mee bij:
hobbyvision/kleurenpalet
cardsandscrap/embossen
mariannedesigndivas/anything goes, option favourite colours
Dat was ie weer, tot de volgende keer! Groetjes Ela
Leuk weer van jullie te horen, bedankt voor de berichtjes op mijn vorige post.
Een kaartje bij de laatste zomerdag van dit jaar, het was toch nog even genieten vandaag. Dus deze strandkaart past daar nog wel bij in plaats van alle winterse kaartjes die al volop voorbij komen. En jawel, mijn eerste Card in a box, dat werd tijd!!
Het was een werkje maar ik ben zeer tevreden over het resultaat. Dit heb ik gebruikt:
Papier StudioLight, vuurtoren en meeuw Noor! Design, anker, schelp, gras en tekststempel Marianne Design. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Met deze kaart doe ik mee bij:
hobbyvision/kleurenpalet
cardsandscrap/embossen
mariannedesigndivas/anything goes, option favourite colours
Dat was ie weer, tot de volgende keer! Groetjes Ela
zondag 22 mei 2016
Kleurenuitdaging
Hallo freubelaars,
Echt freubelweer was het vandaag. Maar Helaas niet veel tijd gehad om te knutselen. Dat zit er voorlopig ook niet echt in, de spulletjes zitten in dozen. Nog een kleine box apart gehouden met wat knutselspulletjes zodat ik misschien nog iets kan doen. Het hele huis moet opgeruimd voor de verbouwing die van de week begint. Ach, dan heb ik tenminste tijd jullie te volgen, haha! Maar er liggen nog wat kaartjes op de plank dus kan nog wel wat laten zien. Onderstaande kleurenuitdaging bij Scrap-Cards heb ik gebruikt voor mijn kaart.
Ik heb er voor gekozen een vintagekaart van te maken met de schets van Cheerful Sketches. Dit is het resultaat:
Echt freubelweer was het vandaag. Maar Helaas niet veel tijd gehad om te knutselen. Dat zit er voorlopig ook niet echt in, de spulletjes zitten in dozen. Nog een kleine box apart gehouden met wat knutselspulletjes zodat ik misschien nog iets kan doen. Het hele huis moet opgeruimd voor de verbouwing die van de week begint. Ach, dan heb ik tenminste tijd jullie te volgen, haha! Maar er liggen nog wat kaartjes op de plank dus kan nog wel wat laten zien. Onderstaande kleurenuitdaging bij Scrap-Cards heb ik gebruikt voor mijn kaart.
Ik heb geprobeerd alle kleuren te gebruiken en volgens mij is dat gelukt! Voor deze zijn de ingrediënten: Marianne Design VK 9540, DP noir&blanc, mal CR1254, vlinders LR0357, parelvlindertjes. Noor! Design: mal en swirls 6002/0254 en 0258, vintageswirl 6002/0359.
Deze kaart gaat naar:
Scrap-Cards/kleurenchallenge
hobbyvision/vintage
knutselsenkadootjes/Bingo:roze-bloemen-kant/lint
cheerfulsketches
do-itcreatief/bloemen op je kaart
Deze kaart gaat naar:
Scrap-Cards/kleurenchallenge
hobbyvision/vintage
knutselsenkadootjes/Bingo:roze-bloemen-kant/lint
cheerfulsketches
do-itcreatief/bloemen op je kaart
Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Bij WLVC heb ik trouwens de randomprijs gewonnen, altijd leuk!
Fijne avond nog! Groetjes Ela
Fijne avond nog! Groetjes Ela
zondag 15 mei 2016
Music Maestro!
Hallo dames,
Een mooie sportieve dag voor raceliefhebbers, wat knap van die Max! Ik volg zelf het racen helemaal niet maar vind het wel gaaf dat hij de Grand Prix van Spanje heeft gewonnen. 18 Jaar en dan al historie schrijven! En Douwe Bob met zijn supergoede optreden op het Eurosongfestival. Over de uitslag hebben we het maar niet, daar is geen pijl op te trekken. Wat mij betreft had hij op 1 moeten staan!
Nu kan ik geen gitaarspelen maar ik kan wel een kaartje met een gitaar maken:
Muziek is het thema bij:
hobbyvision/muziek en wlvc/muziek.
Ik heb gebruikt voor deze kaart: plaatje WLVC, rand MD LR0487, kader en de halve doily' zijn van Noor Design, bloem is van Leane Creatief, 'knoopjes' StudioLight, tekststempel Joy en het frame is van Xenos. Het DP is van Action.
Hoor graag van jullie, fijne vrije dag morgen! Groetjes Ela
Een mooie sportieve dag voor raceliefhebbers, wat knap van die Max! Ik volg zelf het racen helemaal niet maar vind het wel gaaf dat hij de Grand Prix van Spanje heeft gewonnen. 18 Jaar en dan al historie schrijven! En Douwe Bob met zijn supergoede optreden op het Eurosongfestival. Over de uitslag hebben we het maar niet, daar is geen pijl op te trekken. Wat mij betreft had hij op 1 moeten staan!
Nu kan ik geen gitaarspelen maar ik kan wel een kaartje met een gitaar maken:
hobbyvision/muziek en wlvc/muziek.
Ik heb gebruikt voor deze kaart: plaatje WLVC, rand MD LR0487, kader en de halve doily' zijn van Noor Design, bloem is van Leane Creatief, 'knoopjes' StudioLight, tekststempel Joy en het frame is van Xenos. Het DP is van Action.
Hoor graag van jullie, fijne vrije dag morgen! Groetjes Ela
woensdag 30 december 2015
Laatste voor 2015!
Hallo dames,
Het is wat stilletjes in bloggerland want we hebben natuurlijk eventjes andere dingetjes te doen. Ik was klaar met mijn huishoudelijke taakjes en had nog even tijd om deze kaart af te maken. De schets is van Creaine maar ben te laat voor die challenge. Wel kan ie nog op het nippertje meedoen bij Noor-design waar dit model de uitdaging is.
Ik heb het mooie papier en easy 3d Scandinavian Winter vellen gebruikt van Studio Light.
noortje-design/challenge december
Dat was het dan voor 2015! Ik wens jullie een gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2016! Tot in het nieuwe jaar dan! Groetjes Ela
Het is wat stilletjes in bloggerland want we hebben natuurlijk eventjes andere dingetjes te doen. Ik was klaar met mijn huishoudelijke taakjes en had nog even tijd om deze kaart af te maken. De schets is van Creaine maar ben te laat voor die challenge. Wel kan ie nog op het nippertje meedoen bij Noor-design waar dit model de uitdaging is.
Ik heb het mooie papier en easy 3d Scandinavian Winter vellen gebruikt van Studio Light.
![]() |
| Open geklapt |
Dat was het dan voor 2015! Ik wens jullie een gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2016! Tot in het nieuwe jaar dan! Groetjes Ela
donderdag 24 december 2015
Sleetje rijden
Hallo bloggertjes,
Nog even net voor kerst een kaartje van mij. Had 'm al klaarliggen maar het was telkens te donker voor de foto. Vandaag was ik vrij en nog vergat ik de foto te maken! Ach ja, volgens mij gaat het wel. Bij WLVC zien ze graag 'vintage'kinderen. Nu vind ik dat altijd hele mooie plaatjes dus dat was niet zo moeilijk. Tegelijkertijd wens ik jullie met deze kaart heel fijne en gezellige feestdagen en een goed en creatief 2016!
mariannedesigndivas/anything-goes
Bedankt voor de tijd die jullie telkens nemen om een berichtje achter te laten. Ik waardeer het enorm! Lieve (kerst-)groetjes, Ela
Nog even net voor kerst een kaartje van mij. Had 'm al klaarliggen maar het was telkens te donker voor de foto. Vandaag was ik vrij en nog vergat ik de foto te maken! Ach ja, volgens mij gaat het wel. Bij WLVC zien ze graag 'vintage'kinderen. Nu vind ik dat altijd hele mooie plaatjes dus dat was niet zo moeilijk. Tegelijkertijd wens ik jullie met deze kaart heel fijne en gezellige feestdagen en een goed en creatief 2016!
Marianne Design: LR0351, CR1294, Plaatje VK9538, LR0116 en CR 1335.
Noor Design: 6002/2018 en 0380 en swirls klein 6002/0258.
wlvc/vintage kinderenmariannedesigndivas/anything-goes
Bedankt voor de tijd die jullie telkens nemen om een berichtje achter te laten. Ik waardeer het enorm! Lieve (kerst-)groetjes, Ela
zaterdag 5 december 2015
Kadootje?
Hallo allemaal,
Al helemaal in de Sinterklaasstemming? Wij maken er een gezellige avond van maar alleen nog maar met een kleinigheidje. En natuurlijk wat lekkers! Toch ook wel jammer dat die tijd van het geloven in Sinterklaas voorbij is, maar kleine jongens worden groot!
Deze creatie heeft niks met de Sint te maken, maar het is toch een kadootje om te krijgen.
DS is van Action. Verder gebruikt van Noor Design: 6002/0327, 6002/0254 en binnenkant randje 6002/0380. Swirl hartjes is van Memorybox 99117. Sneeuwvlokjes/sterren zijn van Marianne Design. Tekststans is van Crealies, bloem is van Leane creatief. De afbeelding is van Studio Light. Ik stuur deze naar:
kaartjes-inspiratie challenge/geen kaart maar een creatie
anmacreatief/alles mag
Heel benieuwd wat jullie vinden! Fijne (pakjes-)avond! Lieve groet Ela
Al helemaal in de Sinterklaasstemming? Wij maken er een gezellige avond van maar alleen nog maar met een kleinigheidje. En natuurlijk wat lekkers! Toch ook wel jammer dat die tijd van het geloven in Sinterklaas voorbij is, maar kleine jongens worden groot!
Deze creatie heeft niks met de Sint te maken, maar het is toch een kadootje om te krijgen.
DS is van Action. Verder gebruikt van Noor Design: 6002/0327, 6002/0254 en binnenkant randje 6002/0380. Swirl hartjes is van Memorybox 99117. Sneeuwvlokjes/sterren zijn van Marianne Design. Tekststans is van Crealies, bloem is van Leane creatief. De afbeelding is van Studio Light. Ik stuur deze naar:
kaartjes-inspiratie challenge/geen kaart maar een creatie
anmacreatief/alles mag
Heel benieuwd wat jullie vinden! Fijne (pakjes-)avond! Lieve groet Ela
zondag 29 november 2015
Warme winterwensen
Hallo dames,
Daar ben ik weer met een winters kaartje volgens schets van Cheerful sketches. Waterkoud was het vandaag hier in het Oosten, brrr! Deze kaart ligt al een tijdje klaar om aan jullie te laten zien, weten jullie het nog, zwart-wit met 1 andere kleur..nou dat is deze maar nu wel in de juiste schets!
Daar ben ik weer met een winters kaartje volgens schets van Cheerful sketches. Waterkoud was het vandaag hier in het Oosten, brrr! Deze kaart ligt al een tijdje klaar om aan jullie te laten zien, weten jullie het nog, zwart-wit met 1 andere kleur..nou dat is deze maar nu wel in de juiste schets!
Het DS is van Marianne Design, evenals de sterren, de tekst stempel, de ballon (label) en het plaatje. De slee en de ijspegelrand zijn van Noor design.
Ik stuur deze naar:cheerful sketches
Wat vinden jullie ervan? Vind het altijd super jullie berichtjes te lezen! Groetjes Ela
donderdag 26 november 2015
Kerst trifoldkaart
Hallo dames,
Allereerst welkom Petra, veel plezier op mijn blog! Bedankt voor jullie opbeurende reacties op mijn jongens/mannenkaart. Ach ja, de ene zelfgemaakte kaart vindt je mooier dan de ander, toch? Ik denk dat iedereen wel zo zijn favorieten heeft.
Deze trifold was te laat voor deelname van de challenge bij DCL maar ik wilde dit model toch graag eens maken.
Gebruikte materialen:
Marianne Design: cardtopper Christmas joy DDK3216, jingle bells COL1363, sneeuwsterren CR1335. Bloemetje.
Noor Design: ijspegels en sneeuwsterren 6002/2021 en 2036
Deze stuur ik naar:
donendaisy/christmas is coming
anmacreatief/kerst
de-egel/kerst
scrap-cards/kerst met sneeuwsterren, -vlokken en belletjes
Binnenkort meer, een fijne avond! Groet Ela
Allereerst welkom Petra, veel plezier op mijn blog! Bedankt voor jullie opbeurende reacties op mijn jongens/mannenkaart. Ach ja, de ene zelfgemaakte kaart vindt je mooier dan de ander, toch? Ik denk dat iedereen wel zo zijn favorieten heeft.
Deze trifold was te laat voor deelname van de challenge bij DCL maar ik wilde dit model toch graag eens maken.

Gebruikte materialen:
Marianne Design: cardtopper Christmas joy DDK3216, jingle bells COL1363, sneeuwsterren CR1335. Bloemetje.
Noor Design: ijspegels en sneeuwsterren 6002/2021 en 2036
Deze stuur ik naar:
donendaisy/christmas is coming
anmacreatief/kerst
de-egel/kerst
scrap-cards/kerst met sneeuwsterren, -vlokken en belletjes
Binnenkort meer, een fijne avond! Groet Ela
Abonneren op:
Posts (Atom)
























