Pagina's

zondag 16 juni 2024

Vlinders

Eindelijk weer eens een kaartje van mij, deze heeft lang onaf op mijn bureau gelegen. En de vlinders nog langer! Ik had er een boel uitgestanst en af en toe in elkaar gezet zo tussendoor. Nu hebben er een aantal eindelijk een plekje op een kaart gekregen, samen met de rups.



Het zal de komende weken ook niet veel worden met de knutsel, veel andere bezigheden en dan is het niet eens fietsweer! We hebben het straatwerk in de achtertuin flink aangepakt en daarna was het natuurlijk ramen wassen ☺️. En de heggen moesten gesnoeid dus dat kost wel wat tijd. Maar geniet er weer van als het af is! Nu het weer nog....

Fijne zondag verder! Groetjes Ela 


4 opmerkingen:

  1. Hele gave creatie !!!!!
    Was het wachten waard !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart is het! Enig die vlinders.
    Je vroeg nog over het gedeeltelijk embossen, hoe dat ook weer moest.
    Ik had in mijn bericht een link gedeeld, waar je het kunt vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, fijn dat je met ons meespeelt bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met de vlinders, in prachtige kleuren. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela