Pagina's

vrijdag 10 mei 2024

Lekker fruitig

Gisteren konden we helaas niet gaan fietsen, mijn fiets was stuk. In plaats daarvan lekker in de tuin bezit geweest en een kaartje gemaakt met die leuke vlindertjes. Het is niet mijn eerste vlindertje maar volgens mij heb ik die kaar nog niet aan jullie laten zien. Deze zwermt rond een heerlijk bakje fruit...maar misschien heeft ie toch liever een bloemetje?



Challenges:

Inmiddels staat de fiets bij de fietsenmaker, het weer blijft goed dus hopelijk valt het mee en kunnen we van het weekend weer een tochtje maken. Ik werk thuis vandaag en kan gelukkig zo nu en dan even in mijn tuin van het zonnetje genieten!

Groetjes Ela 


7 opmerkingen:

  1. Super mooi kaartje. Mooi papiertjes en model en wat een leuk vlindertje. Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pech dat je fiets stuk ging! Wij hebben de afgelopen 3 dagen al heel wat kilometers weggetrapt.
    Je kaartje is erg leuk met het vlindertje bij het fruit. Past helemaal bij het mooie weer.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K! Hopelijk is je fiets snel weer klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, wat een lieve kaart, mooi gemaakt.
    Ik hoop dat het gelukt is met je fiets en je lekker kunt genieten van een mooie tocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart is dit Ela.”leuk model. En erg mooi opgemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie lieve kaart Ela.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Ela, mooie kleuren en heerlijk fruit. Dank je wel voor jou bijdrage voor de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela