Pagina's

dinsdag 29 november 2022

Ski's eronder

Tja, dat is wel handig als je gaat skiën. Het lijkt er voor Gnome op dat ie ze is verloren en met zijn gat in de sneeuw is beland. Gelukkig was het een zachte landing.


De foto's zijn niet top, het is avond en met kunstlicht is het niet fijn, dan krijg je de kleuren er niet mooi op. Maar morgenochtend heb ik geen tijd en ik wil de kaart wel op tijd posten. Voor de sneeuwvlokken, de berg en een boom heb ik papier met een subtiele glitter gebruikt maar ook dat is moeilijk te zien. We doen het er maar mee. 

Materialen Marianne Design:
PK9181, CS1108, CR1483, LR0633 en CS1009. 

De 'berg' en skies zijn van Joy! 

Challenges:

Ik wens jullie een fijne avond! Groetjes Ela 

6 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart in dit mooie model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk die skiënde gnome. Mooi gemaakt met het schuifgedeelte erin.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke kaart, de gnoom lijkt niet heel erg blij te zijn en dat is logisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart heb je gemaakt met de schuivende gnome.
    En vandaag viel je kaart in de bus voor mijn verjaardag! Dank je wel. Heel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappige kaart met deze 'vallende' gnome
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh hoe leuk is dat, gelukkig kan je gnompie recht helpen met het schuifgedeelte. Heel mooi !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela