Pagina's

zaterdag 27 november 2021

Jarig

Deze winterse verjaardagskaart heb ik naar GerJanne gestuurd, zij was gisteren jarig dus dan kan ie vandaag wel op mijn blog.


Ik heb er een winterse verjaardagskaart van gemaakt en dat past goed bij de winterse buien die we hier hebben 😄. De 'Jarig' mal is van Crealies en ik heb de letters geëmbostvoor een winters effect.  Daarna gemat en alles op een witte kaart geplakt. 

Challenges:

Do all kreatives: embossing+frosty times

Ally's Angels: anything goes

Scrapping4fun: 206-Winter/Christmas

Het is dit weekend uitstekend knutselweer volgens mij. Vandaag weinig tijd, alleen even een 'cadeautje' leuk ingepakt voor manlief die morgen jarig is.

Groetjes Ela

8 opmerkingen:

  1. Hallo Ela, ik denk dat je een voorziene blik had want er lag hier vandaag sneeuw. En ik denk dus dat GerJanne ook sneeuw had. Prachtig gemaakt.
    groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met de geëmboste letters! Mooie verjaardagskaart! Dankjewel ook voor je tip over de zilver-challenge ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een supermooie kaart voor GerJanne gemaakt. Leuke winterse embossing.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart voor GerJanne. Leuk idee om de letters te embossen.
    Het winterweer gaat hier in het noorden nog aan ons voorbij. Zag gisteren beelden van de Veluwe waar de sneeuw gewoon bleef liggen. Hier wel koud vanochtend. We gaan zien wat de dag ons brengt vandaag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gemaakt. Gefeliciteerd met je man.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card.
    Thanks for joining us at the DAK Challenge.
    Greetings Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful creation!
    Thanks for taking part in the Scrapping4funChallenges challenge, hope to see you again soon!
    Roberta DT Scrapping4funChallenges

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela