Pagina's

maandag 6 september 2021

Gastdesigner Mijn Hobbyhonk

Een tijd geleden in mei ben ik met mijn kikkerkaart in de top 3 beland bij Mijn Hobbyhonk. Vandaag mag ik jullie de reminderkaart laten zien als gastdesigner voor de lopende challenge: feest met een drie.

Weinig inspiratie en tijd want de vakantie stond voor de deur maar het is me toch gelukt een kaart eruit te persen. Nu nog bedenken ook of ik nog een klein meisje ken die binnenkort 3 wordt oid😅...komt vast wel een keer van pas. 
Challenges:

9 opmerkingen:

  1. Heel leuk en vrolijk kaartje Ela, leuk dat je GD mocht zijn!
    Groetjes Caroline
    ps: wij vragen een kinderkaartje bij 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke feestelijke kaart heb je als gastdesigner gemaakt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMG, das een toffe kaart
    Very sweat card.
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan niet missen dat dit voor een drie jarige is. Super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met de 3 in het middelpunt. De kaart zal vast een keer van pas komen.
    En leuk dat je gastdesigner mocht zijn.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela