Pagina's

woensdag 7 juli 2021

Get well soon

Vandaag een beterschapskaart, gewoon voor de voorraad. Het is nog wel geen herfst maar de digi edward-fall-pumpkins blijft leuk natuurlijk. Deze kaart heb ik gemaakt voor de nieuwe challenge bij Penny's Paper challenges. Doen jullie weer gezellig mee?



Challenges:

De komende tijd (7 weken) zijn we met z'n tweetjes. Onze zoon is aan het werk op een camping in Frankrijk, spannend! Na 1,5 jaar 'opgesloten' gezeten te hebben op zijn kamer achter de laptop (beetje overdreven natuurlijk) en op zoek naar vakantiewerk, kwam hij dit tegen. Een mooie uitdaging en ervaring, doen dus, zeiden wij! Wel even wennen hoor, het is wat stiller in huis...maar hij heeft het tot nu toe naar zijn zin en dat is het belangrijkste.

Groetjes Ela

5 opmerkingen:

  1. Het zal de zieke een dikke glimlach bezorgen wanneer deze kaart uiteindelijk zijn bestemming heeft bereikt!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje met deze leuke digi.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes voor je zoon, kan hij Frans leren 😊
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke en mooie kaart heb je gemaakt.
    De digi ziet er geweldig uit.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Ela, ben ik weer eens. ZO kun je mooi wennen voor later! Zal vast wel stil zijn...
    Je kaart is supervrolijk! Wie weet doe ik wel weer mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je een berichtje bij me hebt achtergelaten!
    Mooi beterschapskaartje heb je gemaakt met die grappige olifant!
    Mijn zoon is sinds kort het huis uit dat is ook even wennen.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela