Pagina's

maandag 1 juni 2020

Zonsondergang

Een mooie zonsondergang vanaf het strand vandaag voor jullie. Is het geen plaatje?

Ik liet me heel graag uitdagen door Dutch Card Lovers en dat was best een ingewikkelde merkte ik. Het gaat om dit moodboard:

Ik heb me laten inspireren door de kleuren, het strand en de bladeren. Ik zie nu dat het  op de foto niet goed te zien is dat ik een embossingfolder heb gebruikt op het crème kleurige papier, das jammer. De tekst heb ik nog even achterwege gelaten, dan heb ik nog keus voor de gelegenheid.

Challenges:

Hebben jullie een terrasje gepakt vandaag? Wij niet hoor, lekker in eigen tuin gebleven. Die behoefte hebben we nog niet, we zien het eerst nog maar even aan. Morgen krijgen we een warme dag maar ik mag toch weer aan het werk dus zal er niet veel van merken. Een fijne avond! Groetjes Ela

9 opmerkingen:

  1. Prachtig en als ik de foto vergroot is de embossingpoeder goed te zien!
    Neen hoor, ook hier géén enkele behoefte aan terrasjes en drukte...afwachten hoe al deze versoepelingen gaan verlopen..
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie de embossing ook goed. Een heel mooie vertaling van het moodboard, Ela! Prachtig gedaan. Fijn dat je meedoet met DCL, dankjewel.
    En nee, eigen tuin was voor ons terras genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaart! Ik houd van zonsondergangen aan et strand!
    Geen terrasje hier, alleen ons eigen terras. Daar vermaak ik me nog prima!
    Hier ook werken vandaag. Gelukkig ligt mijn lokaal aan de schaduwkant van de school en onder de bomen. Altijd koel!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat geemboste achtergrondje heb ik gespot hoor, het is prima te zien op de foto. Heel mooi kaartje, de zonsondergang (of opgang?) heeft precies het goede sfeertje voor het moodboard. Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Ela.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super nice card, Ela 👏👏 The embossed paper is perfect to this beautiful photo of the sunset on the beach ❤️
    And yes, I grabbed the terrace today! Our 3th day this summer with sun and some warm! So I HAD to!!! Lol... But here where I live, there's no sunset for months now 😉 Daylight day and night until middle of August.
    Welcome to north Norway 🌞

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met dit mooie standplaatje . Erg leuk gemaakt zo met de ticketmal. Wij nemen de picknick mand mee op de fiets en dan op een bankje. In de natuur. Of lekker achter huis op ons eigen terras onder de parasol. Maar rustig aan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf kaartje hoor zie het moodboard er goed in terug. Fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super klus, super uitdaging en super goed gedaan!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela