Pagina's

maandag 27 januari 2020

Uiltje

En dan gaat er gewoon een week overheen voordat ik dit kaartje post.


Het lukt me nog niet echt om regelmatig in mijn knutselkamer te zijn. Druk met van alles en nog wat. Deze kaart had ik dan ook niet in 1 keer af, maar dat had ook te maken met het combineren van kleur etc. Daar heb ik best lang over zitten trutten😊. Dat heb je weleens, toch?
Materialen Marianne Design: LR0546, LR0577, COL1475, LR0607, DP PK9144.

Challenges:

Ga weer mijn best doen deze week bij jullie langs te komen! Groetjes Ela

17 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Ela! Heel schattig het uiltje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Je bent er even mee bezig geweest, maar het resultaat mag er zijn. hij is prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje heb je met dit leuke uiltje gemaakt. Het heeft dan wat tijd gekost, maar het resultaat is heel geslaagd. En dat je soms zit te wikken en te wegen wat nou goed bij elkaar past qua kleur, papier e.d. is wel herkenbaar. .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart en de kleuren zijn prachtig!
    bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart!
    Ik denk dat ik grotendeels van de tijd dat ik met een kaart bezig, zoet ben met zoeken van papier en kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar het is je goed gelukt, ik vind de papiertjes erg mooi bij elkaar passen.
    Leuke kaart maakte je.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die is mooi geworden Ela. Bij mij duurt dat het langst papier en kleuren bij elkaar zoeken.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha zitten trutten..... nou je kaartje is in ieder geval wel heel leuk geworden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend mooie kaart laat je zien Ela!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Misschien is dot kaartje wel veel mooier geworden doordat je het niet in 1 keer hebt gemaakt. Ik vind hem echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Soms lukt het even niet zo om inspiratie te hebben. Dan moet je het even weer weg leggen.... maar deze kaart is wel erg mooi geworden. Leuke kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart met de uil.
    Het is je toch nog goed gelukt om de kleuren te combineren.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi uiltje heb je gemaakt ! Top!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaart is erg mooi.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi kaartje geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze challenge "uilen".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart geworden Ela en dat tutten met kleur en papier kan ik ook heel goed en voor je het weet....
    Gezellig dat je meedoet met onze uilenchallenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela