Pagina's

woensdag 20 november 2019

Voor Colien!

Hoi dames,
Gisteren was blogster Colien jarig en als het goed is heeft ze deze kaart op tijd ontvangen:

De kaart is gemaakt volgens de schets van 2Sisters on the blog, dat is voor deze maand de uitdaging. Ik vind het een mooie schets om mee te werken. Het mag geen Kerst/winterse kaart zijn, ik hoop maar dat dat gelukt is.. Verder doet deze kaart mee bij: Ally's Angels: Anything goes 

Vandaag is de dag weer omgevlogen met sport, boodschappen, afspraak op de poli en nu pruttelt de hachee op het vuur. Vind mijn zoon zo lekker (en ik ook!). Vanmiddag nog wel even aan de freubel geweest, hoop het kaartje vanavond af te maken.

Een fijne avond en tot snel! Groetjes Ela

8 opmerkingen:

  1. Wauw ! Mooie kaart voor Colien ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige kaart voor Colien die je met onze sketch hebt gemaakt.
    Dank je wel voor je bijdrage!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf! Ik zag al 3 kaarten voorbij komen voor Colien met deze sketch, waaronder de mijne! Dus ze krijgt er denk ik wel 4... Je kaartje is erg mooi in deze kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige, romantische kaart heb je voor Colien gemaakt! Heel mooi, is ze vast blij mee! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart voor Colien.
    Ik vind deze lijn van MD zo mooi van kleur en dat komt op jouw kaart mooi tot zijn recht.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is zeker goed gelukt. Hele mooie kaart.
    Leuk dat je weer meedoet.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met lieve kleurtjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtgie kaart heb je gemaakt Ela. Alles perfect gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela