Pagina's

zaterdag 17 november 2018

Challenge #97 bij Crafty Friends Challenge

Hallo dames,
Het is alweer tijd voor een nieuwe uitdaging bij Crafty Friends. Deze keer is het thema: gemstones/pearls. Niet moeilijk, dus ik zeg, doe mee. Dit is mijn kaartje:


Ik heb een digi van All dressed up ingekleurd en de schets van Cheerful Sketches gebruikt. Ik heb wel een tijdje bezig geweest met het bij elkaar zoeken van het DP, kun je soms hebben, toch?

Onze sponsor voor deze challenge: 
If you are our lucky winner of this challenge, you will receive a $12 voucher to spend on  digital stamps of your choice fromDi's Digi Stamps Store.  Click to be taken to their web-store and for more inspiration take a look at their Blog and Facebook page.

Ik stuur deze naar:

Ik wens jullie een fijn weekend! Groetjes Ela




14 opmerkingen:

  1. Wauw...mooie kaart heb je gemaakt, Ela!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke reminder heb je gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve ballerina op je leuke kaart volgens sketch Ela. De meeste tijd ben ik vaak kwijt aan alles bij elkaar zoeken hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superlief kaartje heb je gemaakt met onze sketch Ela.
    Je link bij Cheerful Sketches verwijst trouwens naar Crafty Friendsblog en niet naar Cheerful Sketches;)
    Maar wel superleuk natuurlijk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart Ela, fijn dat je meedoet met onze challenge!
    Nancy Dt CSC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige stempel heb je gebruikt en met de zachte kleuren is het ene plaatje geworden. Mooie sketch ook, die staat ook op mijn to do lijst. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is echt een schatje! En de sketch is zo leuk en herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love your card Ela, wonderful design, thank you. Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie en lieve kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi! Gezellig dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superschattig en mooi ingekleurde digi!
    Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje is dit Ela.
    Hartstikke leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous card I love your great design Thanks for joining us at All Dressed Up Stamps challenge Love and hugs Carole x Design Team x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela