Pagina's

dinsdag 22 mei 2018

Cutest baby girl

Hallo blogsters,

Wat een heerlijk weertje is het toch! Ik geniet nog van een dagje vrij, morgen tot en met vrijdag mag ik weer gaan werken. De afgelopen dagen aardig uitgesloofd in de tuin, hegjes gesnoeid, onkruid gewied, lekker bezig geweest. Er is altijd wel wat te doen! Ook in huis heb ik het heerlijk aan kant. Tijd die over was heb ik besteed met een boek en lekker creatief geweest met mijn zoon. Twee schilderijtjes gemaakt voor op zijn kamer van zijn favoriete voetbalclub, moet zeggen dat het naar tevredenheid is gelukt. Was erg gezellig om te doen.

En omdat de baby boy kaart zo goed in de smaak viel, toch een roze variant gemaakt:

Het was wel een gedoetje deze keer, druk bezig geweest met papiertjes uitzoeken en dan heb je niet het juiste formaat, vlekken gemaakt met inkt en strikjes die maar niet wilden. Maar vlekjes zijn weggewerkt, papier zo geplakt dat het past en je het niet ziet en het resultaat mag er wezen vind ik, wat zeggen jullie ervan? Gebruikte materialen zijn hetzelfde behalve het hartjes en blokjes DP. Allebei overigens wel van Marianne Design.
 
Ik stuur deze in naar:
 
 
Fijne middag nog en tot de volgende kaart! Groetjes Ela
 

 
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Wat een dotje! Heel mooi. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje! Lief. En je vrije dagen zijn goed besteed lees ik. Ik ben juist nu vrij, op een Teamoverleg na. Maar dat voelt niet als werken. Succes weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig babykaartje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje, ook deze roze versie is erg geslaagd! Nogmaals bedankt voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Season challenge blog.
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela