Pagina's

vrijdag 10 juni 2016

Kikkertje geboren!

Hallo dames,
Het lukt me toch moeilijk bij jullie langs te komen, helaas. Ik heb door de verbouwing een totaal ander ritme en als je zelf niet aan de freubel bent, verlies je ook een beetje de blogs uit het oog. Maar, ik heb nog een paar kaartjes liggen en dit is er een van:

Kijk, een klein kikkertje geboren! Is ie niet lief?
Alle materialen zijn van Marianne Design behalve de kaartvorm dat is een mal van Dutch Doobadoo.
Ik probeer weer eens langs te komen bij jullie! Fijn weekend! Groetjes Ela

7 opmerkingen:

  1. Hoi Ela,wat een leuke, lieve kaart. Mooi model en zo leuk zoals dat kikkertje heel blij ligt te zwaaien.
    Dank je wel dat je meespeelt met de challenge van De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ela, succes met de verbouwing.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig babykaartje Ela,Leuk model, leuk zoals je de ooievaar gekleurd hebt.
    Succes met de verbouwing.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Ela.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja daar gaan heel wat uurtjes in zitten in een verbouwing!
    Je kaartje vind ik heel leuk

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kei leuke kaart, sukses met de verbouwing!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela