Pagina's

dinsdag 20 mei 2014

Bloemen voor moeder

Hallo dames,

Bedankt weer voor jullie leuke reacties op mijn vorige blog en Martine welkom als mijn nieuwe volger! Misschien hebben jullie het al gezien maar Anita geeft een leuke Candy weg bij 350 volgers, even kijken dus!

Weer een kaartje voor moederdag, deze keer voor KIC en Marianne Design. Dit vintageplaatje vind ik zo schattig...Het model is van Scr@p-Cards en heet een tentkaart.

 

 
Materialen:
Kraft
Dessinpapier MD PK9103
Vintage plaatje MD VK9533
Hoekjes MD Creatables LR0285
Roos MD Creatables LR0295
Swirl MD Creatables LR0249
Gouden berries MD JU0858
 
Link naar challenge:
 
Borduurpatroontje 'voor moeder' is van Marianne Design en heb ik geborduurd met glansdraad. Ben weer benieuwd naar jullie reacties, ze zijn zeer welkom! Lieve groet, Ela
 
 

14 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Wat een mooie moederdag kaart.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty Ela, leuk model ook.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    ps ook erg leuk dat je mijn candy promoot.. Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo E
    Wauw wat een mooie kaart heb je gemaakt, daar zal elke moeder blij mee zijn.
    De kleuren zijn prachtig bij elkaar.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige moederdag kaart is het geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry je naam staat er maar voor de helft Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ela,
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt, leuk modelletje met doorkijkje.
    Bedankt voor het meedoen met onze MD challenge.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor en gezellig dat je meedoet aan de challenge van KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende moederdagkaart Ela!
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gemaakt. Het modelletje is super leuk, die heb ik ook nog op mijn 'to do' lijst staan.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.
    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt! Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij KIC.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie vensterkaart! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela