Pagina's

zaterdag 18 mei 2024

Get well soon

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart. Fruit vind ik altijd een leuk gegeven voor een beterschapskaart. Van mijn zoon kreeg ik het leuke papier van Marianne Design, Picnic time, by Marleen. Daar wilde ik gelijk mee aan de slag! 


Challenges:

De fiets was gelukkig vorige week vrijdag alweer gemaakt en zondag zijn we op pad geweest. Heerlijk, had me alleen een beetje verbrand omdat ik een uitsparing van mijn T-shirt op de rug totaal was vergeten! Alles gesmeerd maar dat plekje niet terwijl ik daar juist zo zorgvuldig mee ben (lichte huid dus oppassen geblazen). Maar het is nu gelukkig weer oké. Hoop dit langere weekend nog een tochtje te maken! Fijne Pinksteren. 

Groetjes Ela 

4 opmerkingen:

  1. Een heel leuke fruitige kaart, leuk papier!
    Veel fietsplezier, dat gaat vast goed komen. Wel goed smeren hè

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje! En dank voor je tweede inzending bij de Egel!
    Fijn dat je fiets weer okee is! Het mooie weer komt er aan, geloof ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie beterschapskaart. Altijd leuk om daar fruit voor te gebruiken.
    Fijn dat je fiets weer klaar is. Die van ons moeten voor een onderhoudsbeurt. Even puzzelen wanneer we dat het beste kunnen doen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook dit is weer een leuke inzending voor de uitdaging van de Egel. Mooi papier, en hoe leuk om dat dan te krijgen toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela