Pagina's

vrijdag 29 maart 2024

Explosion box

Een collega van mij wordt dit weekend 50. Ze vind het volgens mij stiekem best een dingetje, ze is er wel mee bezig. Ze vroeg mij zelfs hoe ik het ervaar, 50 zijn😄. Nou, voor mij is het gewoon een cijfer. Voel me geen 50 (op 2 april ben ik trouwens alweer 50+1) en het is dat de omgeving er zo'n dingetje van maakt. Naast een gekke banner die we volgende week op kantoor of zetten (wij hebben erin ieder geval de grootste lol mee gehad😂), heb ik ook nog dit leuke explosion boxje voor haar gemaakt.




Had eerst een ander model in de maak maar die is in de prullenbak geëindigd. Lukte allemaal niet zoals ik wilde. Meestal kan ik er dan nog wat mee maar dit was mission impossible. Dus opnieuw begonnen.

Challenges:

Bijna een héél lang weekend, dinsdag op mijn verjaardag heb ik vrij genomen, woensdag is mijn vaste vrije dag en dan ga ik donderdag weer werken. Een mini vakantie dus! We gaan met Pasen een ontbijtbuffetje doen, gourmetten en op mijn verjaardag ergens lunchen en lekker fietsen als het weer meezit. De calorietjes moeten er ook weer af🤭.

Fijne dag en vast een goed en gezellig Paasweekend. Groetjes Ela 



3 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi Ela.
    Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan en ach het is inderdaad maar een cijfer.
    Leuk dat jullie haar op het werk in het zonnetje zetten.
    En voor jou alvast een gezellige verjaardag morgen!
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela