Pagina's

woensdag 18 januari 2023

K van koffie...

...of van koek, kaneel of kruidnagel, het staat allemaal op dit plaatje. Heerlijk met dit winterse weer, gewoon lekker! Het plaatje is van Syta van Gelderen, de tekst (woorden omgedraaid)  en het dp van Marianne Design.


Bij Do al(l) Kreatives heb ik gewonnen met mijn tunnelkaart, maar er waren maar 2 deelnemers! Maar goed, ze hadden ook de andere kaart kunnen kiezen denk ik dan maar☺️. Ben er blij mee!

Na wat huishoudelijke klusjes en sport duik ik nu nog even mijn hobbykamertje in. 

Geniet van de zon! 




9 opmerkingen:

  1. Is helemaal waar hoor! Jij bekijkt het ook positief.
    Je kaart van vandaag is ook een heel leuke! Dank je wel dat je meedoet bij de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke winterse kaart.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart, ook al waren er maar zo weinig deelnemers, het is wel met een heel leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je koffiekaart is warm en gezellig en wat leuk dat je meedoet met DCL, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met koffie en koek plaatje. Gefeliciteerd met je winnende kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart in warme kleuren. Proficiat met je winnende kaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi warm winters kaartje. Ik kan al die heerlijke geuren bijna ruiken! Dankjewel voor het meedoen met de uitdaging van DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij dacht ook, ik doe alle Kruidrn met een K op 1 kaart, haha.
    Leuke kaart hoor, echt een winterse kaart met dit plaatje.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk plaatje en mooi kaartje! Leuk gedaan! Leuk dat je meedoet bij DCL! Yvonne - The Creative Teacup 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super schattig kaartje Ela!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela