Pagina's

vrijdag 15 oktober 2021

The Sketchy challenge

Vanavond een reminderkaart voor jullie met de schets van The Sketchy challenges.  Kijk op het blog voor meer inspiratie en de schets.

Ik heb er een mannenkaart mee gemaakt voor de voorraad. Niet zo'n hele goede foto zie ik nu, misschien dat ik m nog een keertje opnieuw maak morgen overdag. 

Met deze kaart doe ik mee bij:

Langzaamaan begint het gewone leven weer en daar moet ik toch ook weer aan wennen, hebben jullie dat ook? Zo houd ik nog steeds afstand en vind het al gauw druk als ik met een paar collega's op kantoor ben en ze weer naast mijn bureau staan om wat te vragen of bij te kletsen. Maar het is ook fijn ze nu meer te zien, ik krijg er ook energie van. Dus het is een beetje dubbel. Overigens zal het bij ons niet helemaal terug gaan naar voor Corona, het thuiswerken blijft deels.

Ik vind het wel heel fijn dat mijn zoon zijn sociale leven weer oppakt en bijna geen moment aan zich voorbij laat gaan om samen met vrienden iets te ondernemen. 

Morgen zwaaien we eindelijk onze oud directeur uit, we hebben lang gewacht tot het weer kon. Wordt vast gezellig! 


Fijne avond en groetjes Ela



6 opmerkingen:

  1. Leuke mannenkaart heb je gemaakt.
    Het leven is nog niet zoals voor corona, dat kan ook niet, want het is er nog. Ik houd er wel degelijk nog rekening mee, heb ook pas nog laten testen vanwege een verkoudheid. Ik moet er niet aan denken dat ik iemand ziek zou maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie mannenkaart Ela.
    Bedankt voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart met de sketch!
    Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt met de sketch.
    Ik ben ook weer langzaam opgestart met werk op kantoor, maar ook wij gaan niet meer helemaal terug naar kantoor. Dat vind ik eigenlijk niet heel erg. Heb behoorlijke reistijd en thuis heb ik inmiddels een fijne werkplek. Al is het fysiek bijkletsen met collega's ook heel leuk.
    groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke mannenkaart met deze schets. Ik zie een prima foto. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela