Pagina's

woensdag 30 juni 2021

Welkom thuis

Mijn collega is nu met vakantie, zij hebben een zeilboot en gaan dan altijd varen in Nederland. Ik was bezig met een aantal challenges te combineren met het thema 'maritiem' en toen leek het mij wel leuk als er bij thuiskomst een kaartje op haar deurmat zou liggen. Toepasselijker kan de kaart ook niet, dus dat komt goed uit! 

Challenges:

Eindelijk weer eens een paar uurtjes in mijn hobbykamertje beland, dat was even geleden. Als het mooi weer is besteed ik mijn schaarse vrije tijd liever buiten. Maar vandaag regent het al de hele dag zo'n beetje, dus aan de knutsel! 

Groetjes Ela 


7 opmerkingen:

  1. Ja Ela echt wel jammer dat je mooie kaart niet meer kan deelnemen bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Het is geen uitzondering hoor, onze challenge stopt altijd om 12.00 uur (GMT) op de laatste dag van de maand.
    Het is een prachtige kaart geworden, leuk om die bij thuiskomst op de deurmat te vinden. Daar zal er eentje blij mee zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, een heel gave kaart, zeker als je van zeilen houdt en de kaart vindt net nadat je van je boot bent gestapt, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart! Van dit soort kaartjes krijg ik altijd een vakantiegevoel.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk kaartje.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige maritieme kaart!
    Leuke details erop.
    Dat zal je collega waarderen,leuke binnenkomst.
    Heel herkenbaar we kunnen helaas maar op 1 plek tegelijk zijn :)
    Fijn weekend en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige maritieme kaart, mooie details en design.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela