Pagina's

maandag 12 april 2021

Plant in pot

Zelf heb ik niet veel planten meer in huis maar de planten die ik heb zijn vetplantjes, lekker makkelijk. Dus deze kaart met vetplantjes is echt wel van toepassing op mij.

Challenges:

Ik ben gisteren bezig geweest met het maken van een houder voor mijn twinmarkers. Die blijven het best liggend bewaard dus heb ik daarvoor een houder gemaakt met wc rollen. Waar die al niet goed voor zijn... 

Er passen er nog een aantal bij maar niet te veel, er kunnen 4 stiften 1 rol. Voorlopig helemaal prima. 

Het is fris buiten maar de zon schijnt hier, dus een wandelingetje zit vanmiddag nog in het verschiet. Groetjes Ela




7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met de cactussen. Ik heb ook niet veel planten meer. Ook een pot met cactussen. Gemakkelijk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met die leuke plantjes.
    Hier wel grote groene planten in huis. Moet ook wel want we hebben aan de straat een groot erkerraam en als daar geen grote planten in staan zitten we wel heel erg in de etalage.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. great card.
    Thanks for joining us at the Kreativtanten Challenge.
    Greetings Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook leuk, deze opberg methode!
    Je kaart si erg leuk, prima vetplantjes voor onze challenge bij K&K. Dank je wel voor het meedoen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Je houder voor de twinmarkers is gaaf zeg, wat creatief! Ik las dat je mijn kaart ontvangen hebt, fijn!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een mooie kaart gemaakt met vetplantjes, ik heb ook niet veel planten in huis...bedankt voor hetmee doen bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "dots or stripes” challenge over at the Kreativtanten & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our next challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT Simply Create Too)

    (DT Kreativtanten)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela