Pagina's

vrijdag 1 januari 2021

Cheers!

En dan zitten we in 2021! Dat het maar een mooi(er) jaar mag worden waarin we de sociale contacten weer kunnen aanhalen en de knuffel op afstand weer dichtbij kunnen brengen. 

Vandaag trappen we af bij Crafty Friends na een tijdje te zijn weggeweest. De opdracht is simpel: anything goes. 


Ik heb een digi van onze sponsor STAMPERS DELIGHT ingekleurd en moet zeggen dat me dat even moeite kostte. Was een tijdje geleden dat ik heb zitten kleuren. Kijk voor meer inspiratie op het blog van Crafty Friends of op het blog van onze sponsor: 


Prize - One lucky winner will receive 3 single digital stamps (£2.50) of their choice from Stampers Delight on-line store.

Hoe het balletje ook gaat rollen in 2021, we hebben een heerlijke hobby, dus ook in het nieuwe jaar weer lekker meedoen bij Crafty Friends! 

Groetjes Ela

3 opmerkingen:

  1. De beste wensen voor 2021!
    Mooi kaartje heb je gemaakt. Doet me aan de zomer denken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jou de beste wensen voor 2021.
    Die heb je mooi ingekleurd, leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met dit afdrukje Ela.
    Een gelukkig en creatief nieuwjaar gewenst.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela