Pagina's

zondag 2 februari 2020

Daar zit muziek in!

Vandaag eindelijk weer eens een paar kaartjes af gekregen. Het was ook wel weer om te freubelen, het heeft de hele dag geregend hier. Dus in de middag heb ik mezelf opgesloten in mijn kamertje en dit is een van de kaartjes:


Bij Knutsels en Kadootjes zag ik de challenge 'muziek op je kaart' en daar had ik wel een idee bij. Dit grappige plaatje ligt al heel lang te wachten op een geschikt moment! Met die leuke embossing op de achtergrond is het een echte muziekkaart geworden. Op de labeltjes kan ik nog een tekst kwijt.
Challenges:

Benieuwd naar jullie reacties, bedankt voor de vele leuke berichtjes op mijn uilkaartje! Groetjes Ela

12 opmerkingen:

  1. WoW wat een schatje, ik had net alles gehad wat er gepost is bij de Egel zie ik op de leeslijst dit kaartje. Wat een leuk en vrolijke kaart, daar wordt je blij van. Bedankt dat jij je liet uitdagen door deze challenge van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met dat schattige muzikantje erop, Ela!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaart heb je ervan gemaakt! Is die regen toch ergens goed voor...Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel en bij K&K. (niet vergeten dat je meegedaan hebt, he? hihihi....)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart in rood-zwart. En wat een leuk plaatje. Het kereltje zingt de longen uit zijn lijfje, hij gaat helemaal op in het spelen en zingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart geworden zo in het rood/zwart!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe kaart! En knap dat je de beide challenges wist te combineren.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat kereltje zingt de longen uit zijn lijf lijkt me ! Heel leuk kaartje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje Ela. Dank je wel dat je weer gezellig meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart is dit geworden, wat een leuk plaatje heb je gebruikt, perfect voor onze challenge. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi muzikaal kaartje. Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. If you're attempting to lose pounds then you certainly have to get on this brand new custom keto plan.

    To create this service, licensed nutritionists, fitness couches, and professional chefs have joined together to provide keto meal plans that are useful, suitable, money-efficient, and satisfying.

    Since their launch in early 2019, hundreds of individuals have already remodeled their body and well-being with the benefits a smart keto plan can give.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover eight scientifically-tested ones provided by the keto plan.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela