Pagina's

maandag 20 januari 2020

Baby boy

Gisteren eens een dagje helemaal niks gedaan, zélfs niet gesport! Dat gebeurt niet vaak maar gisteren gunde ik het mezelf, even een dagje bijkomen, heb zaterdag ook nog gewerkt. Wel deze babykaart gefreubeld maar meer ook niet.


Het ideetje ontstond toen ik vierkantjes uitstanste uit het zwart-witte DP. Toen bleef het kadertje over en bedacht dat ik daar wat mee kon doen. Dus de uitgestanste vierkantjes boven geplakt en het kader beneden. In het midden van het kader het vierkantje uitgestanst. Op een stuk wit papier ter hoogte van het uitgestanste vierkantjes het zebraatje gestempeld en erachter iets verhoogd geplakt. Dat is moeilijk te zien op de foto maar het zebraatje ligt dus iets dieper dan de rest. Nog een klein vierkant labeltje en een strik en klaar! Materialen Marianne Design: CR1375, EC0170 en PB7054. 

Challenges: 
Marianne Design: zwart-wit (eh niet dus, is al afgelopen...zo snel gaan die weken dus🤔)

Tot gauw hoop ik en ik probeer ook bij jullie langs te komen. Groetjes Ela

15 opmerkingen:

  1. Hallo Ela,
    Leuke babykaart heb je gemaakt!
    Het zebraatje is super schattig.
    De tijd gaat inderdaad snel, ik kwam iemand tegen die zei nog zoveel dagen en het is weer Kerst,hahaha moet niet gekker worden.
    Ik ben somms ook bezig en dan net te laat, jammer!
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig gedaan!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n lekkere luie zondag. En dan op je gemakje een leuk kaartje knutselen. Lekker stoer zo in het zwart wit. Jammer dat je net te laat was voor de challenge van Marianne Design. Als er nu een uil op had gestaan......
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met deze kaart heb je me helemaal geïnspireerd, ik heb meteen allemaal leuke ideeën.....
    Wat knap om je kaart helemaal in zwart en wit te maken.
    Het heeft een hoog "lief" gehalte 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje. Ik houd wel van vierkantjes op een kaart. Dank je wel voor het meedoen bij de B challenge van K&K! EN ook wel eens lekker een dagje niets! Dat heb ik morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk babykaartje heb je gemaakt.
    Heerlijk dat je zo'n rustdag hebt genomen, zo af en toe moet je jezelf dat gewoon gunnen en dat doe je goed.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo'n niks-doe-dag! Wat een super leuke kaart is dit. zo zie je maar weer, niks weggooien ;-). groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje Ela! Heel mooi geworden! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A pretty new baby creation, many thanks for sharing and joining in with our 'Favourite Stamps' theme at Stamping Sensations challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke babykaart in het zwart Wit Ela. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi en lief babykaartje in het zwart/wit, eens heel wat anders. Ben weinig online geweest maar ga proberen om weer vaker de blogs te bezoeken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thanks for joining Stamping Sensations with this great entry, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie babykaart, in zwart-wit. Ik hou van deze stoere lieve tinten. Bedankt dat je mee doet met onze challenge bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A gorgeous card for a new baby! Thank you for sharing it with us at Stamping Sensations.

    Lynne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela