Pagina's

donderdag 14 november 2019

Birthday Wishes

Lieve blogsters,

Alweer een ander kaartje. Deze keer wilde ik me toch eens uit laten dagen door de Liftchallenge. Dat is lang geleden dat ik daar mee heb gedaan. Ze vragen een gestreepte achtergrond en de afbeelding in dezelfde kleurstelling. Dit is wat ik er van gemaakt heb. Al moet ik zeggen dat ik niet helemaal tevreden ben, het is niet echt mijn ding, dat achtergrond stempelen. Maar goed, ik ga 'm toch insturen hoor!


Challenges:
Liftchallenge: #144
Ally's Angels: #28 Anything goes
addicted-to-stamps: challenge-179 a.g.
letscreatechallenges: #153-ag-option-thank-you
addictedtostamps: 367-make-your-mark

Morgen kom ik met de reminder voor The Sketchy Challenges, dus tot dan! Groetjes Ela

11 opmerkingen:

  1. Het is al super dat je jezelf hebt uitgedaagd om dit te proberen dat is al een 10!!
    Ik vind achtergrondjes zelf maken ookeen vak apart hoor, maar probeer het ook wel.
    Al met al een heel geslaagd kaartje hoor Ela!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook best moeilijk om zelf een achtergrond te maken/stempelen. Hij is echt goed gelukt hoor, heel mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart heel leuk. Ook leuk om jezelf eens uit te dagen iets te
    maken wat je normaal niet maakt. Kan heel verrassend zijn.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Ela, niet zo streng voor jezelf zijn hoor! Je kaart is echt erg geslaagd!! Mooie kleuren en zo feestelijk met de ballonnen en sterren! Dank voor je deelname, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a cute card! Thanks for joining us at Addicted to Stamps and More!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt super! Ik vind hem tof in deze kleuren!
    En je had gelijk, mijn geploeter en gezwoeg met de pompoenkaart is niet voor niets geweest...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem super! Leuk dat de achtergrond niet helemaal strak is. Leuke kleuren! groetjes joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof dat je jezelf uitdaagt en ondanks dat je niet tevreden bent deze toch in stuurt. Ik vind het een leuke kaart geworden. Mooi kleur gebruik en feestelijk door de sterretjes erbij. Leuke lift geworden hoor en tof dat je weer meedoet. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love the soft colours of your card Ela. Thank you for joining our challenge at
    Let's Craft and Create this week and good luck..Groetjes... Ursula Uphof DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card. Thanks for joining us at Addicted to stamps and more
    Priyadarshini

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela