Pagina's

zondag 13 januari 2019

Wit

Hallo dames,
Weer een aantal volgers erbij zie ik, welkom Samantha, Daphne en Epie en nog een volger maar daarvan kan ik niet zien wie het is. Leuk dat jullie me gevonden hebben!

Een hele witte CAS kaart deze keer. Dat is de uitdaging bij Marianne Design. Ik vind het wel een leuke uitdaging, een hele witte kaart. En dan mag er ook nog eens niet veel op, ik hoop maar dat dat gelukt is.


 Ik heb twee verschillende wittinten gekozen om iets meer diepte krijgen. De tekst mocht zwart gestempeld zijn maar ik heb er voor gekozen een stans te gebruiken voor een tekst. Wit is wit, zeg ik dan! De materialen die ik heb gebruikt van Marianne Design zijn:
Bloem LR0546, randmal LR0518 en tekst COL1348. De kleine bloemetjes op de wikkel heb ik uit de randmal geknipt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Groetjes Ela

11 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje!! Leuk zo met die hoera stans aan de binnenkant..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Volgens mij is die echt wel CAS
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!
    Ik vind het model zo ontzettend leuk, met die mooie bloemenrand.
    Volgens mij is het echt CAS, dus je bent goed geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor! Echt een chique kaart.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD CHallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart geworden hoor Ela.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan en zo kun je 3x MD ook oplossen...
    Geweldig dat je mee doet met onze challenge witte CAS.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, heel erg mooi gedaan met de bloemenrand. Leuke nieuwjaarskaartjes met de diertjes erbij. Ik hoop dat het snel wat rustiger wordt voor je.
    Ik probeer het knutselen en bloggen ook een beetje op te pakken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig Ela. Wat geeft het toch een chique uitstraling alles in het wit.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Ela!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie witte kaart. Mooie bloemenrand en de hoera tekst aan de binnenkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige witte kaart, zoiets heeft altijd weer een hele chique uitstraling.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela