Pagina's

zaterdag 20 oktober 2018

Circles at Crafty Friends Challenge! #95

Hallo dames,

Daar ben ik weer met een kaartje voor de nieuwe challenge bij Crafty Friends Challenge blog. Thema deze keer is circles/cirkels. Van onze sponsor heb ik deze eekhoorn gebruikt squirrel-with-ladybird. Lief is ie toch?


Onze sponsor is Lee H Illustrations


De prijs: 2 digi's naar keuze uit Lee's on-line winkel. En daar kun je echt iets leuks vinden hoor!

Met deze kaart doe ik mee bij:
Stamping Sensations: Autumn colours
Addicted to stamps: Autumn colours
Love to scrap: Fall
Love to craft: Anything goes
4 Seasons swap: dieren

Op onze laatste dag in Krakau lopen we langs de villa van Oskar Schindler, je weet wel, van de film Schindler's list. Daar mis ik een laag stoepje, klap mijn enkel dubbel en lig op mijn knieën. En nee, ik liep niet op hakken, goede sneakers aan deze dagen want we hebben heel veel gelopen. Ik kijk ook altijd goed uit waar ik loop (echt!) en ben nog nooit op de grond beland. Mijn man struikelt regelmatig over stoepjes, tegeltjes etc., maar valt dan net niet, we doen er altijd lacherig over, juist omdat het altijd goed gaat. Maar nu was ik dus aan de beurt, lig dus misselijk te wezen van de pijn met een kapotte knie op de grond naast de villa van Oskar Schindler. Even bijkomen en weer verder, we moesten tenslotte die dag ook weer met het vliegtuig terug. Gelukkig is het openbaar vervoer in Krakau prima en konden we met de tram terug naar het hotel (vlak bij de tram/bushaltes) om vervolgens de bus te nemen naar het vliegveld. En nu, ja, voetje omhoog, is inmiddels bont en blauw, maar hopelijk met een paar dagen weer wat beter. Hardlopen maar weer uitgesteld (wilde vrijdag weer eens proberen na mijn rugproblemen) en ook de sportschool maar even laten voor wat het is. Dus...lekker aan de freubel dan maar, geduld hebben en rustig aan doen ...had ik al verteld dat ik daar niet zo goed in ben? ;)

Groetjes Ela

8 opmerkingen:

  1. Echt een schatje. En het achtergrond papier past er zo mooi bij.
    En beterschap met je knie en enkel. Klinkt pijnlijk….sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat een schattig kaartje! Cirkels genoeg te zien, hihi.
    Sterkte met enkel en knie (vooral zo'n enkel kan een kwetsbare plek blijven, dus geef het de aandacht due het nodig heeft!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aww cute card...love image..Caz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met een schattige digi.
    Jeetje, dat is balen. Hopelijk knap je snel op en ben he weer de oude en kan je weer hardlopen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super card Ela, love the background paper.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige herfstkaart met een schattige eekhoorntje. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Stamping Sensations en bij Addicted to Stamps. Beterschap met je knie en voet. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cute little image. Love the background paper also. Thanks for joining the challenge at Love to Craft Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve afbeelding! Mooie kaart.
    Dank je wel voor nog een keer dat je meedoet aan de challenge van StampingSensations.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela