Pagina's

zaterdag 19 mei 2018

Bouncing baby boy!

Hallo dames,

Een babykaartje wil ik jullie vandaag laten zien. Op dit moment is er een collega zwanger en ook zij krijgt een meisje! En ik heb toch zo'n zin in een jongenskaartje deze keer. Dus...dan maar eentje voor mijn voorraad, komt vast nog wel van pas. Ik had de stempels Eline's Brush gewonnen laatst bij de laatste challenge van Marianne Design Krea Diva's en wilde die heel graag gebruiken. Maakte eigenlijk de fout om de zebra er gelijk op te stempelen maar ik vond het eigenlijk toch wel leuk zo, die kwaststreken door de zebra heen. Zo jammer trouwens dat Marianne Design Krea Diva's is gestopt, weer een ontzettend leuk challengeblog verdwenen.



Gebruikt van Marianne Design:


Stempel Eline's cute Animals EC0170
label Project NL PL1516
DP PB7054
Kader vierkant CR1375
achter de zebra Eline's Brush EC0162
charm JU0875
Het streepjes en ruitjes DP heb ik al een tijdje, weet niet van wie het is.
 
De schets, hebben jullie misschien al gezien, is van Anma Creatief en verder doe ik met deze kaart mee bij:
 
Misschien ga ik deze ook nog wel in roze maken hoewel ik daar meestal niet zo van ben, dan wil ik toch weer een heel andere kaart maken. Maar het is natuurlijk wel handig, hoef je over de layout in ieder geval niet na te denken...! Hebben jullie nog leuk plannen voor dit lange weekend? Wij niet in het bijzonder, hoop nog wel van het zonnetje te kunnen genieten, die heb ik hier de hele dag niet gezien. Fijne Pinksterdagen en tot snel maar weer! Lieve groet, Ela
 

17 opmerkingen:

  1. Super schattig babykaartje heb je gemaakt, Ela.
    Jij ook fijne pinksterdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje......zo lief blauw baby-jongens.....Ik houd ervan. Ik maak wel eens neutrale babykaarten maar geef mij maar roze of blauw....
    Fijn pinksterweekend en geniet van het mooie weer wat eraan komt.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd en hem in het roze makennis denk ik heel erg leuk. Ik zie vooral veel duitse blogs stoppen ivm privacy regels. Beetje overdreven denk ik om om die reden te stoppen, mawr misschien komen ze over een tijdje weer terug.
    Hier geen bijzonder plannen voor het weekend, hoop nog wat freubeltijd te hebben.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke babykaart voor een jongen. Leuke zebra en mooie bloementoef.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi en lief babykaartje.
    Een schattig stempeltje zit er op.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke babykaart heb je gemaakt.
    De zebra is erg leuk ...mooi op het lichtgekleurde achtergrondje
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel schattig babykaartje met lief zebraatje en mooie papiertjes!
    Bedankt voor het meedoen met onze uitdaging op het 4 Season challenge blog.
    Ben benieuwd naar je roze versie ;) Kun je gewoon nóg een kaartje inzenden :)
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een heel leuk babykaartje, Ela! Enig zijn die stempels van MD. Het zebraatje vind ik lief en eigenwijs. Vannacht moet i werken, maar morgen overdag gaan we denk ik wandelen als ik klaar ben met slapen, natuurlijk en misschien eerst dan ergens lunchen....de zon werkt mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk lief kaartje!
    Schattig zebraatje.
    Hier ook niets bijzonders, tuin beetje bijhouden en genieten.
    Fijne Pinksteren verderen, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een kaart voor de voorraad is altijd handig. Heel erg leuk. En zeker jammer dat dit blog ook gestopt is.
    Fijne avond,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So sweet in the soft pastel colours, many thanks for joining us in with our May challenge at Stamping Sensations.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super grappig kaartje, erg mooi.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous creation, thanks for joining Stamping Sensations, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A cute card for a newborn baby. Thanks for joining in with us at Stamping Sensations this month

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuk idee Ela met die verf strepen er doorheen!
    Ik denk dat ik dat ook eens ga doen maar dan met brushpennen of distressinkt!
    Ik vind het heeeel leuk.
    Heb je dat ook dat je zoveel baby kaartjes wilt maken met deze mega schattige stempeltjes?!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela