Pagina's

woensdag 22 november 2017

One layer

Hallo dames,
Een kaartje in 1 laag, pfff nog moeilijker dan CAS! Maar ik heb het toch eens geprobeerd en dit is het resultaat:


Toegegeven, het is niet mijn mooiste kaartje maar vind het toch aardig. Ik zie kaartjes voorbij komen met zulke mooie achtergronden en allerlei stempels, maar ik vrees dat het niet helemaal mijn ding is. De stempels zijn van Kruidvat geloof ik en de ruitjes heb ik gemaakt met een maskingstencil van Dutch Doobadoo. Verder nog wat inktspatjes gemaakt en de tekst is van Marianne Design CS0946.
Ik stuur deze naar:

Héél benieuwd naar jullie oordeel! Tot de volgende kaart, er liggen er genoeg klaar  maar weinig tijd om te bloggen momenteel. Beetje druk. Fijne avond verder! Groetjes Ela




8 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel een heel leuk kaartje geworden. Ik ben ook al het stoeien geweest. Zag ik dat het geen kerst was. Jammer de volgende keer beter. Maar die van jou is in elk geval goed gelukt!!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks for joining Stamping Sensations with this great entry, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart.
    Het is toch prima gelukt lijkt me
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A super one layer creation and such cute little birdies, many thanks for joining in at Stamping Sensations challenge this month.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is such a sweet little card. Thank you for sharing it with us at Stamping Sensations and good luck. Sandra x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap om zo'n eenlaagskaart te maken, hij is leuk met de vogeltjes erbij. Je kaart met de schattige pinguin is mooi geworden, mooi dp heb je gebruikt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms is het zo leuk om jezelf uit te dagen. Heel goed gelukt hoor.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela