Pagina's

maandag 23 oktober 2017

Blaadjes vallen

Hoi allemaal,
Het mooie van het herfstseizoen vind ik het kleuren van de blaadjes. Wat een prachtig gezicht is dat toch. Ik heb het vastgelegd op een kaart.

En dan is het natuurlijk heerlijk om buiten te zijn. Het is een schudkaart dus de blaadjes vallen letterlijk!
Het DP is van BoBunny. Verder is alles van Marianne Design:
Om een doorkijkje te maken hebben de basic shapes CR1390 gebruikt. Daarachter mica geplakt en daar weer achter het tafereel. De afbeelding is van Tiny IT 579, dennetakje LR0437, blad CR1336 en paddestoelen CR1420.  Het grote blad heb ik al heel lang en weet echt productnaam of -nummer niet.
Jullie bedankt voor de reacties op mijn 1e bijdrage voor Crafty Friends, erg goed te lezen dat ie gewaardeerd wordt!

Deze kaart stuur ik naar:
Webshop-anmacreatief/herfst
mariannedesignkreadivas/alles geht, Herbst
hobbyvision/herfst
Scrapcard/100ste: Herfstbingo
Knutselsenkadootjes/schudkaart

Het is een lange post geworden, bedankt voor het langskomen en tot de volgende kaart! Groetjes Ela

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om er een schudkaart van te maken. Mooi geworden. Het is buiten ook zo mooi allemaal! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me bij Nelleke aan! Wat een superidee om het zo met die blaadjes te doen.
    Een prachtige kaart. Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is hartstikke leuk Ela om zo een schudkaart te maken met de blaadjes.....heel origineel!
    Dankjewel voor het mee doen met de herfst bingo van Scr@p-Cards!
    Groetjes van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ela
    Wat leuk dat je er een schudkaart van gemaakt hebt, het is een prachtige herfstkaart.
    Bedankt voor je deelname bij Scr@p-Cards.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan met die blaadjes...heerlijk die kleurtjes. Ik houd van oktober...van de herfst....xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee voor je schudkaart Ela.....prachtige kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk idee Ela, een schudkaartje maken in herfststijl, super gaaf gedaan en dank voor je mooie inzending op scrap-cards liefs dt martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je gemaakt
    Ik had het nog helemaal niet gezien dat ik in de top 3 zat bedankt
    leuk dat jij me nu ook volgt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Iedere jaargetijden heeft zijn charme hé
    Herfst heeft idd heel mooie kleuren en dat is te zien aan je prachtige schudkaart .
    Heel leuk gemaakt .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje, leuk dat je meedoet bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela