Pagina's

donderdag 13 juli 2017

Fijne dag in ...de zon! (GDT)

Hoi dames,
Vandaag mag ik jullie een strandkaart laten zien die ik maakte als gastdesigner voor Marianne Design. Lucky me dat ik dit mocht doen! De challenge bij Marianne Design  challengeblog is 'alles mag' dus je hebt vast wel iets liggen wat past!


Afbeelding vintage VK9542, ligstoel LR0423, schelp LR0232, randmallen LR0343, labeltje COL 1345, tekstempels COL1314 en een deel van PL1505. Het DP is van Pion, Shoreline treasures. 

Deze kaart stuur ik in naar:

Amacreatief/zomer
Mariannedesignkreadivas/Urlaub
mariannedesigndivas/#18
2sistersontheblog/strand

Doe lekker mee zou ik zeggen, er is weer een super mooie prijs te winnen en moeilijk is de challenge niet! Lieve groet, Ela

12 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Ela. erg leuk met al deze materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtige voorbeeldkaart als gastdesigner gemaakt.
    Lieve groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke zomerse kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke voorbeeldkaart. Wat een leuk papier met die schelpenrand.
    Weet je dat je met je kaartje ook aan onze challenge kan meedoen bij 2 Sistersontheblog?
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige strandkaart, mooi die rand bovenaan en de schelpenrand onderaan. Ook je beterschapskaart is mooi geworden, leuk al die kleine pilletjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart Ela. Wat leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben je ook al volger van ons blog? Zo niet, misschien vindt je het leuk om ons te volgen?
      Groetjes Nicolette

      Verwijderen
  7. Op en top zomer met zo'n strandtafereel. Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Everytime I feel low I visit this post to find inspiration.You have been all very helpful to me
    ดูบอลสด
    ผลบอลเมื่อคืน
    ผลบอลสด

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela