Pagina's

dinsdag 27 juni 2017

Zonnige verjaardag!

Hey dames,

Het wordt alweer iets drukker in Bloggersland, het warme weer is voorbij. Maar inderdaad, ook de tuin vraagt aandacht en als je terug bent van vakantie de was, haha! Wij gaan nog weg dus moet de tuin en de was ook bij zijn... Zo blijven we lekker bezig, toch? Ach, als we in de tussentijd nog maar even kunnen freubelen.

Deze kaart is voor een jarige in de maand juli, lekker toepasselijk op het strand in een luie strandstoel.


Ik heb Don weer eens uit de kast gehaald, raak nu wel bijna door mijn voorraad heen van deze leuke knipvellen. Verder heb ik gebruikt: basic shapes CR1375, strandstoel LR0423, hekje COL1423, schelpje en anker LR0232, Don DDK3218, DP7043 Eline's Buitenhuis en stempel EC0138.

Deze kaart stuur ik in naar:
marianne design\zomerse verjaardagskaart
marianne design divas\anything+option vintage
marianne design kreadivas/am Meer

Fijne avond allemaal! Groetjes Ela



12 opmerkingen:

  1. Mooie zomerse kaart Ela!
    Van mij mogen die heerlijk zonnige dagen toch wel weer snel terug komen.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke zomerse verjaardagkaart heb je gemaakt. Prachtige stansjes bij de afbeelding toegevoegd!
    Ook sluit ik mij bij Rimmie aan, laat die zonnige dagen maar terugkomen!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart gemaakt.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk buiten zitten, lekker zomers kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie, vrolijke kaart met Don in z'n strandstoel.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heerlijke zomerkaart Ela
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige strandkaart Ela, je krijgt zo zin om op vakantie te gaan!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie zomerse kaart met een heerlijk relaxte Don in de strandstoel.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zonnig kaartje, heel leuk gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela