Pagina's

vrijdag 26 mei 2017

Zwanendans

Deze zwanenkaart heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo swingcard. Dit mooie kantje heb ik van de beurs, spijt dat ik niet meer meters heb genomen...Verder gebruikt Basic passe partouts vierkant CR1359, Vlinder Anja's butterfly LR0454, Swirls LR0116, flower doily LR0388, stempel, hekje COL1423 en afbeelding Mattie MB0158. Een swirls is van Noor! Design 6002/0359. Papier is van Pion. Het metalen hoekje heb ik op de beurs gescoord.

Mijn knutselkamer is nu bijna af! Deze week de kast gezet, bureau stond al en ik had ook nog een ladenkastje met trots in elkaar gezet, maar die blijkt niet te passen onder het bureau... Ik had bij het meten de stalen rand onder het bureaublad niet gezien, grrr. Maar goed, dan komt er een nieuw kastje. Verder heel blij met mijn kamertje! Nu kan ik eens wat laten liggen en er later mee verder gaan. Heerlijk zo'n eigen plekje! Maar ik ben nu toch ook veel buiten met dit heerlijke weer en extra vrije dagen.
Deze kaart gaat naar:
Marianne Design Divas/anything, option baby
craft addiction/5-alles-behalve-vierkant
anmacreatief/metaal
Ben benieuwd naar jullie reacties, zelf zoals gezegd niet zo heel actief in bloggersland met dit mooie weer, maar ik kom snel weer langs. Lieve groet Ela

9 opmerkingen:

  1. Mooi elegant kaartje!
    Leuke details.
    Geniet van het buitenzijn en van je eigen stekkie :)
    Groetjes en fijn weekend, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Ela! Zo mooi met die zwanen!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een schitterende kaart Ela, mooi met de zwanen en het kant, het komt vast nog weleens op je pad hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige, romantische kaart, mooi plaatje en een mooie rand kant. Heel veel plezier met je nieuwe knutselplekje, is heerlijk als je eens wat kan laten staan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart, erg mooi kant heb je gebruikt. Veel plezier met je nieuwe stekkie.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ela
    Schitterend is je kaart en heel stijlvol ook, ik snap dat je spijt hebt dat je niet meer van dat kant hebt gekocht want dat is wel heel erg mooi.
    Bedankt voor je deelname bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart!Schitterend geheel en zo mooi met het filigraan hoekje!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela