Pagina's

donderdag 8 december 2016

Walking in a winter wonderland

Hallo dames,
Warm welkom aan Nelleke en Lilian als mijn nieuwste volgers!

Twee mooie DutchDoobadoo mallen heb ik vorige week gewonnen bij Craft Addiction met mijn 'Lief plaatje' kaart. Binnenkort het resultaat met deze mallen. En ik mag de volgende challenge gastdesigner zijn bij Marianne Design door mijn Snoesje kaart! Super leuk, de kaart ligt al klaar maar daar moeten jullie nog even op wachten. Deze kadokaart laat ik eerst zien:
De kaart kan er uitgeschoven worden en dan kun je op de achterkant een kadokaart plakken, leuk voor onder de kerstboom!
Materialen Marianne Design: Sneeuwpapier, DP Silver Stars, bloem CR1201, takjes LR0437, sneeuwvlokken CR1335, tekststempel liedje CS0949 en plaatje is van Don&Daisy. Lekker winters toch?
Met deze kaart doe ik mee bij:
Marianne design/winterse kaart
marianne design divas/anything but a card
Cardsandscrap/glitter
anmacreatief/alles mag

Lees jullie berichtjes weer graag! Tot snel en een fijne avond. Groetjes Ela

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk is dit gemaakt!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gemaakt Ela. Het frame waar het kaartje in/uit geschoven kan worden heb je mooi gedecoreerd met die mooie bloem en lieve takjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Wat heb je dit leuk gemaakt ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuke kaart Ela en weer mooi gemaakt!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig gemaakt, kun je er ook nog een ander liedje in doen...hihih
    Leuk dat je mee doet met onze Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo'n schuifkaart Ela
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie winterse kadokaart Ela. Ik ben benieuwd naar de Gastdesigner kaartje.
    Leuk dat je weer met ons mee doet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gedaan. Gezellig dat je meedoet met de decemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela