Pagina's

dinsdag 13 mei 2014

Appeltjes

Hallo dames,

Een kaartje volgens schets voor het Nederlandse Kaarten Uitdaging Challengeblog. Leuke schets vind ik het, simpel maar met ontzettend leuk effect! Wel heb ik gekozen om de strik niet over de middelste rij te plaatsen want dan zie je het lieve uiltje niet meer, hopelijk wordt het mij vergeven...haha!
 
Mal double dies
Dessinpapier Action
Dessinpapier ruit Marianne Design
Lint stoffenzaak
Lettermal
Link naar challenge kaartenuitdagingen/uitdaging-66
 
Vind het erg leuk jullie berichtjes weer te lezen ondanks dat ik jullie een beetje verwaarloos...Hopelijk heb ik deze week even tijd om jullie blogs te bezoeken.
Tot snel en een fijne avond nog! Lieve groet, Ela

2 opmerkingen:

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela